Australia here we come!

8 november 2016 - Schiphol, Nederland

Eindelijk is het zover.... We zijn onderweg naar Australië! We vliegen met DE Airbus A380, wat een megaaaaa vliegtuig! We gaan deze keer maar kort, maar we zullen proberen om al onze avonturen met jullie te delen!

Toedelssss, Charon komt naar jullie toe lieve koalaatjes ☺️

1. Amira:
    9 november 2016
    Hoi juffie ik hoop dat je het leuk hebt groeties amira
  2. Carlijn:
    Juf ik heb me slotjes beugel ik wens je een leuke vakantie
  3. Narjiss:
    9 november 2016
    Heei juff ik ben jaloers dat je Martin Garrix hebt ontmoet
  4. Jay:
    hoi juf ik hoop dat je een leuke vakantie heb en echt heel cool dat je Martin Garrix hebt ontmoet
  5. Sven:
    9 november 2016
    Hallo juf, wat leuk en toevallig dat je Martin Garrix hebt ontmoet. Fijne vakantie nog!!

Groetjes Sven
  6. Shanaya:
    10 november 2016
    hoii juf wat super leuk dat je met een koala op de foto bent geweest
    ik wens je nog een hele fijne vakantie
    we missen je heel erg

groetjes Shanaya
  7. Damian:
    10 november 2016
    Hoii juf ik ben Damian en ik zach dat je met martin garris op de foto ven geweest en met de koala was ik er maar maar de inval juf is beste wel aardig en chill en mochten op onse tellefoons tijdens de les en ik krijg straf me eerste dag maar dat vertell ik wel als je weer in de NL ben tot dan
  8. Martin:
    11 november 2016
    Hallo juf wat super grapig dat je met een koala op de foto bent geweest.Nog veel plezier daar.